УЧИТЕЛЯМ
Школа закликає вчителів розвиватися і в цьому можуть допомогти ресурси:
Learning.ua - це перша освітня платформа,
де процес навчання відбувається за сценарієм дітей, а результат перевершує
сподівання батьків. Місія організаторівзмінити застарілу систему освіти на
сучасну, що йде у ногу із часом. Вони хочуть розкрити дітям інший бік навчання.
Шпаргалки, чорнильні ручки та диктанти залишилися позаду. Зараз - час для
інтерактивного навчання, яке активізує природну допитливість і підтримує
впевненість дитини у своїх силах та успіхах.
«Prometheus»– це український громадський
проект масових відкритих онлайн-курсів. Мета проекту – безкоштовно надати
найкращі навчальні можливості кожному громадянину України.
Відкритий Університет Майдану (ВУМ) – це всеукраїнський рух громадянської освіти, який виник під час «Революції Гідності» на Майдані 2013-14 років. Сьогодні це громадська організація з центром у Києві, яка нараховує 24 регіональних осередки та своєю діяльністю створює та розвиває формати неформальної освіти, самоосвіти, доступної кожному громадянину України. ВУМ є майданчиком для висловлення думок про майбутнє України, формування проактивного громадянського суспільства та розвитку громадянських компетенцій.
Що таке перевернутий клас?
За останні кілька років традиційну модель проведення уроків перевернули з ніг
на голову на користь модної і потенційно перспективної стратегії навчання, а
саме – «перевернутого класу».
Хоча «перевернутий клас» – доволі новий підхід, чимало експертів у галузі освіти вважають його найкращим способом викладання. Модель «перевернутого класу» вже впровадили в кількох найпрестижніших університетах світу, і вона стала предметом численних досліджень та експериментальних програм з багатообіцяючим результатом.
Хоча «перевернутий клас» – доволі новий підхід, чимало експертів у галузі освіти вважають його найкращим способом викладання. Модель «перевернутого класу» вже впровадили в кількох найпрестижніших університетах світу, і вона стала предметом численних досліджень та експериментальних програм з багатообіцяючим результатом.
Суть цієї стратегії полягає в тому, щоб змінити звичний для всіх
підхід «лекція – в класі, домашнє завдання і групова робота – поза ним».
Натомість, в «перевернутому класі» пасивним
навчанням (тобто лекціями і читанням) студенти займаються вдома, а класний час
присвячується спільним проектам, відповідям на запитання та обговоренню
матеріалу на глибшому рівні.
Продовження на сайті...
Продовження на сайті...
2. Метод “Learning cells”, автором якого є
Марчел Голдшмід, передбачає поділ учнів на пари, аби вони могли ставити
запитання і відповідати один одному на задану тему. Перед цим учні дивляться
або читають матеріал і записують свої питання. Потім вчитель ділить дітей на
пари. Спочатку один учень у парі ставить свої запитання і вони дискутують
разом, а потім інший. За цей час вчитель має змогу слідкувати за класом і
давати зворотній зв’язок кожній парі.
3. Метод “Round Robin” – коли учні поділені на групи з 3-4 людей, де всі по черзі передають листок, на якому пишуть факти чи інформацію на задану тему. Перед тим учні мають узгодити кількість фактів або час. Цей метод дозволяє учням ділитися знаннями у простий, але комфортний (особливо для учнів, які бояться говорити перед аудиторією) спосіб.
Продовження на сайті...
Експериментальна школа Берліна: без класів та уроків
Засновниця школи Evangelische Schule Berlin Zentrum
(Німеччина)
Margret Rasfeld розповіла
про чотири “колони”, принципи навчання, на які опирається їхня школа:
learning to learn, тобто
навчаємо вчитись, самостійно здобувати знання та навички;
learning to be together,
тобто працювати в команді, взаємодіяти, знаходити порозуміння, спільно у малих
групах реалізовувати проекти;
learning to act, тобто
діти навчаються брати на себе відповідальність за ситуацію навколо та діяти,
якщо вони бачать, що можуть допомогти у вирішенні якихось проблем;
learning to be, тобто
розуміти себе, свої сильні сторони, таланти.
Продовження на сайті...
Хороші ідеї для активного навчання в класі
1.Дискусії –
або у класі або онлайн. Головне задання вчителя – заохочувати дітей мислити
критично, опиратися на факти, керувати своїми емоціями і слухати інших.
3. Метод “Round Robin” – коли учні поділені на групи з 3-4 людей, де всі по черзі передають листок, на якому пишуть факти чи інформацію на задану тему. Перед тим учні мають узгодити кількість фактів або час. Цей метод дозволяє учням ділитися знаннями у простий, але комфортний (особливо для учнів, які бояться говорити перед аудиторією) спосіб.
Продовження на сайті...
Коментарі
Дописати коментар